Administrativni i izvršni sekretari

Administrativni i izvršni sekretari obavljaju poslove povezivanja, koordiniranja i organizacije kao podrška rukovodiocima i stručnjacima i/ili pripremaju korespondenciju, izvještaje i dosijee o procesima i drugu specijalizovanu dokumentaciju.

Nivo vještina: Vešt

Zadaci i dužnosti

  • Izradu administrativne korespondencije i zapisnika
  • Pribavljanje, predlaganje i praćenje krajnjih i prelaznih rokova
  • Preuzimanje zahtjeva za sazivanje sastanaka, planiranje i organizovanje sastanaka i putnih aranžmana
  • Pomoć u pripremi budžeta, praćenju troškova, izradi nacrta ugovora i naloga za nabavku i kupovinu
  • Povezivanje ostalih radnika o raznim pitanjima u vezi sa radom organizacije
  • Pisanje poslovnih ili tehničkih pisama i druge slične korespondencije i odgovaranje na njih
  • Pripremanje kompletnih izvještaja o postupcima u zakonodavnim skupštinama, sudovima i drugim mjestima, putem stenografije ili specijalizovane kancelarijske opreme
  • Nadgledanje rada pomoćnog kancelarijskog osoblja
 
Loading...