Administrativni i izvršni sekretari obavljaju poslove povezivanja, koordiniranja i organizacije kao podrška rukovodiocima i stručnjacima i/ili pripremaju korespondenciju, izvještaje i dosijee o procesima i drugu specijalizovanu dokumentaciju.
Nivo vještina:
Vešt
Provjera plate
Zadaci i dužnosti
- Izradu administrativne korespondencije i zapisnika
- Pribavljanje, predlaganje i praćenje krajnjih i prelaznih rokova
- Preuzimanje zahtjeva za sazivanje sastanaka, planiranje i organizovanje sastanaka i putnih aranžmana
- Pomoć u pripremi budžeta, praćenju troškova, izradi nacrta ugovora i naloga za nabavku i kupovinu
- Povezivanje ostalih radnika o raznim pitanjima u vezi sa radom organizacije
- Pisanje poslovnih ili tehničkih pisama i druge slične korespondencije i odgovaranje na njih
- Pripremanje kompletnih izvještaja o postupcima u zakonodavnim skupštinama, sudovima i drugim mjestima, putem stenografije ili specijalizovane kancelarijske opreme
- Nadgledanje rada pomoćnog kancelarijskog osoblja