Sekretari za pravne poslove

Sekretari za pravne poslove primjenjuju specijalizovano poznavanje pravne terminologije i procedura u pružanju podrške pravnim stručnjacima u poslovima komunikacije, vođenja dokumentacije i interne menadžerske koordinacije u advokatskim kancelarijama, pravnim sektorima velikih firmi i vlade.

Nivo vještina: Vešt

Zadaci i dužnosti

  • Pripremanje i obradu pravnih dokumenata i papira, kao što su razne potvrde, ugovori, testamenti, zvanične izjave i zaključci
  • Pregled i kontrolu dokumenata i korespondencije da bi se utvrdila ispunjenost pravnih procedura
  • Slanje mejlova, faks pošte ili (upućivanje na slanje) pravne dokumentacije klijentima, svjedocima i sudskim zvaničnicima
  • Organizovanje i vođenje dokumentacije, pravnih dosijea i biblioteke pravnih propisa
  • Preuzimanje zahtjeva za sazivanje sastanaka, planiranje i organizovanje sastanaka
  • Pomoć u pripremi budžeta, praćenju troškova, izradi nacrta ugovora i naloga za nabavku i kupovinu
  • Nadgledanje rada pomoćnog kancelarijskog osoblja
 
Loading...