Sekretari za pravne poslove primjenjuju specijalizovano poznavanje pravne terminologije i procedura u pružanju podrške pravnim stručnjacima u poslovima komunikacije, vođenja dokumentacije i interne menadžerske koordinacije u advokatskim kancelarijama, pravnim sektorima velikih firmi i vlade.
Nivo vještina:
Vešt
Provjera plate
Zadaci i dužnosti
- Pripremanje i obradu pravnih dokumenata i papira, kao što su razne potvrde, ugovori, testamenti, zvanične izjave i zaključci
- Pregled i kontrolu dokumenata i korespondencije da bi se utvrdila ispunjenost pravnih procedura
- Slanje mejlova, faks pošte ili (upućivanje na slanje) pravne dokumentacije klijentima, svjedocima i sudskim zvaničnicima
- Organizovanje i vođenje dokumentacije, pravnih dosijea i biblioteke pravnih propisa
- Preuzimanje zahtjeva za sazivanje sastanaka, planiranje i organizovanje sastanaka
- Pomoć u pripremi budžeta, praćenju troškova, izradi nacrta ugovora i naloga za nabavku i kupovinu
- Nadgledanje rada pomoćnog kancelarijskog osoblja