Administrativni i izvršni sekretari obavljaju poslove povezivanja, koordiniranja i organizacije kao podrška rukovodiocima i stručnjacima i/ili pripremaju korespondenciju, izvještaje i dosijee o procesima i drugu specijalizovanu dokumentaciju.
        Nivo vještina:
        Vešt
      
    Provjera plate
Zadaci i dužnosti
- Izradu administrativne korespondencije i zapisnika
 - Pribavljanje, predlaganje i praćenje krajnjih i prelaznih rokova
 - Preuzimanje zahtjeva za sazivanje sastanaka, planiranje i organizovanje sastanaka i putnih aranžmana
 - Pomoć u pripremi budžeta, praćenju troškova, izradi nacrta ugovora i naloga za nabavku i kupovinu
 - Povezivanje ostalih radnika o raznim pitanjima u vezi sa radom organizacije
 - Pisanje poslovnih ili tehničkih pisama i druge slične korespondencije i odgovaranje na njih
 - Pripremanje kompletnih izvještaja o postupcima u zakonodavnim skupštinama, sudovima i drugim mjestima, putem stenografije ili specijalizovane kancelarijske opreme
 - Nadgledanje rada pomoćnog kancelarijskog osoblja