Službenici u informativnim centrima

Službenici u informativnim centrima pružaju savjete i informacije klijentima, daju odgovore na zahtjeve u vezi sa robom, uslugama ili politikom preduzeća ili organizacije i obrađuju finansijske transakcije preko telefona ili sredstava elektronske komunikacije, kao što je elektronska pošta. Oni se nalaze u prostorijama koje mogu da budu udaljene/odvojene od klijenata ili radnih prostorija organizacija ili kompanija kojima daju informacije.

Nivo vještina: Poluvječan

Zadaci i dužnosti

  • Rad sa ulaznim pozivima i porukama od klijenata, bilo da su to odgovori na zahtjeve, primanje zahtjeva za usluge ili sortiranje reklamacija
  • Identifikovanje zahtjeva i unošenje podataka u kompjuterski sistem
  • Upućivanje zadataka drugim relevantnim jedinicama, po potrebi
  • Fakturisanje i naplata, po potrebi
  • Slanje pisama, flajera sa informacijama i drugih papira klijentima
  • Obavještavanje klijenata o dodatnim proizvodima ili uslugama
 
Loading...