Službenici u informativnim centrima pružaju savjete i informacije klijentima, daju odgovore na zahtjeve u vezi sa robom, uslugama ili politikom preduzeća ili organizacije i obrađuju finansijske transakcije preko telefona ili sredstava elektronske komunikacije, kao što je elektronska pošta. Oni se nalaze u prostorijama koje mogu da budu udaljene/odvojene od klijenata ili radnih prostorija organizacija ili kompanija kojima daju informacije.
Nivo vještina:
Poluvječan
Provjera plate
Zadaci i dužnosti
- Rad sa ulaznim pozivima i porukama od klijenata, bilo da su to odgovori na zahtjeve, primanje zahtjeva za usluge ili sortiranje reklamacija
- Identifikovanje zahtjeva i unošenje podataka u kompjuterski sistem
- Upućivanje zadataka drugim relevantnim jedinicama, po potrebi
- Fakturisanje i naplata, po potrebi
- Slanje pisama, flajera sa informacijama i drugih papira klijentima
- Obavještavanje klijenata o dodatnim proizvodima ili uslugama