Prodavci kataloške prodaje i u kontakt-centrima kontaktiraju postojeće i potencijalne kupce putem telefona ili ostalih elektronskih medija za komunikaciju, u cilju promocije robe i usluga i organizuju posjete u cilju prodaje. Oni mogu da rade iz kontakt centara ili iz decentralizovanih prostorija.
Nivo vještina:
Poluvječan
Provjera plate
Zadaci i dužnosti
- Promociju robe i usluga putem telefona ili elektronske pošte, uz praćenje spiskova za kontakt
- Stimulisanje interesovanja za robu i usluge i dogovaranje sastanaka sa predstavnicima prodaje
- Organizovanje obrade i slanja robe i usluga, kao i informativnih brošura kupcima
- Organizovanje sastanaka za predstavnike prodaje
- Evidentiranje napomena za mjere koje treba da se preduzmu i ažuriranje marketinških baza podataka kako bi se iskazale promjene statusa svakog kupca
- Izvještavanje o aktivnostima konkurencije i pitanjima, postavljenih od strane kupaca, koja bi mogla biti od koristi menadžerima
- Analiziranje statističkih podataka o primljenim pozivima i postignutom uspjehu
- Dostavljanje periodičnih izvještaja o telemarketinškim aktivnostima i rezultatima