Prodavci kataloške prodaje i u kontakt-centrima

Prodavci kataloške prodaje i u kontakt-centrima kontaktiraju postojeće i potencijalne kupce putem telefona ili ostalih elektronskih medija za komunikaciju, u cilju promocije robe i usluga i organizuju posjete u cilju prodaje. Oni mogu da rade iz kontakt centara ili iz decentralizovanih prostorija.

Nivo vještina: Poluvječan

Zadaci i dužnosti

  • Promociju robe i usluga putem telefona ili elektronske pošte, uz praćenje spiskova za kontakt
  • Stimulisanje interesovanja za robu i usluge i dogovaranje sastanaka sa predstavnicima prodaje
  • Organizovanje obrade i slanja robe i usluga, kao i informativnih brošura kupcima
  • Organizovanje sastanaka za predstavnike prodaje
  • Evidentiranje napomena za mjere koje treba da se preduzmu i ažuriranje marketinških baza podataka kako bi se iskazale promjene statusa svakog kupca
  • Izvještavanje o aktivnostima konkurencije i pitanjima, postavljenih od strane kupaca, koja bi mogla biti od koristi menadžerima
  • Analiziranje statističkih podataka o primljenim pozivima i postignutom uspjehu
  • Dostavljanje periodičnih izvještaja o telemarketinškim aktivnostima i rezultatima
 
Loading...