Rukovodioci / direktori prodaje i marketinga

Rukovodioci / direktori prodaje i marketinga, planiraju, upravljaju i koordiniraju prodajom i marketinškim aktivnostima nekog privrednog društva ili organizacije koje pružaju usluge prodaje i marketinga drugim privrednim društvima i organizacijama.

Nivo vještina: Vešt

Zadaci i dužnosti

  • Planiranje i organizovanje posebnih prodajnih i marketinških programa na osnovu procjene tržišta i podataka o prodaji
  • Utvrđivanje cjenovnika, rabata i uslova isporuke, budžeta za promocije, metoda prodaje, posebnih inicijativa i kampanja
  • Utvrđivanje i upravljanje operativnim i administrativnim procedurama vezanih za aktivnosti prodaje i marketinga
  • Vođenje i upravljanje aktivnostima prodaje i osoblja za marketing
  • Planiranje i upravljanje tekućim poslovima
  • Utvrđivanje, upravljanje i kontrolu troškova da bi se obezbjedilo efikasno korišćenje sredstava
  • Nadgledanje izbora, obuke i rada zaposlenih
  • Zastupanje privrednog društva ili organizacije na prodajnim ili marketinškim konvencijama, sajamskim izložbama i ostalim skupovima
 
Loading...