Stručnjaci za marketing

Stručnjaci za marketing osmišljavaju i koordiniraju reklamnim strategijama i kampanjama, određuju tržište za nove proizvode i usluge i identifikuju i razvijaju tržišne mogućnosti za postojeće i nove proizvode i usluge.

Nivo vještina: Visoko kvalifikovana

Zadaci i dužnosti

  • Planiranje, izradu i organizovanje reklamnih politika i kampanja radi pružanja podrške prodajnim ciljevima
  • Davanje savjeta rukovodiocima i klijentima o strategijama i kampanjama za osvajanje ciljnih tržišta, podizanje svijesti kupaca i efikasno promovisanje obilježja proizvoda i usluga
  • Sastavljanje reklamnih tekstova i poruka i organizovanje televizijskih i filmskih produkcija i objavljivanja u medijima
  • Analiziranje podataka u vezi profila kupaca i njihovih ukusa
  • Tumačenje i predviđanje tekućih i budućih trendova kupaca
  • Istraživanje potencijalne potražnje i karakteristika tržišta za novim proizvodima i uslugama, prikupljanje i analiziranje podataka i drugih statističkih informacija
  • Pomoć u razvoju poslovanja kroz pripremu i postizanje marketinških ciljeva, politika i programa
  • Davanje naloga za i sprovođenje istraživanja tržišta radi identifikovanja tržišnih mogućnosti za nove i postojeće proizvode i usluge
  • Davanje savjeta o svim elementima marketinga kao što su razni proizvodi, cijene, reklamne i prodajne akcije i promocije, prodajni i distributivni kanali
 
Loading...