Stručnjaci za marketing osmišljavaju i koordiniraju reklamnim strategijama i kampanjama, određuju tržište za nove proizvode i usluge i identifikuju i razvijaju tržišne mogućnosti za postojeće i nove proizvode i usluge.
Nivo vještina:
Visoko kvalifikovana
Provjera plate
Zadaci i dužnosti
- Planiranje, izradu i organizovanje reklamnih politika i kampanja radi pružanja podrške prodajnim ciljevima
- Davanje savjeta rukovodiocima i klijentima o strategijama i kampanjama za osvajanje ciljnih tržišta, podizanje svijesti kupaca i efikasno promovisanje obilježja proizvoda i usluga
- Sastavljanje reklamnih tekstova i poruka i organizovanje televizijskih i filmskih produkcija i objavljivanja u medijima
- Analiziranje podataka u vezi profila kupaca i njihovih ukusa
- Tumačenje i predviđanje tekućih i budućih trendova kupaca
- Istraživanje potencijalne potražnje i karakteristika tržišta za novim proizvodima i uslugama, prikupljanje i analiziranje podataka i drugih statističkih informacija
- Pomoć u razvoju poslovanja kroz pripremu i postizanje marketinških ciljeva, politika i programa
- Davanje naloga za i sprovođenje istraživanja tržišta radi identifikovanja tržišnih mogućnosti za nove i postojeće proizvode i usluge
- Davanje savjeta o svim elementima marketinga kao što su razni proizvodi, cijene, reklamne i prodajne akcije i promocije, prodajni i distributivni kanali