Hotelski recepcioneri registruju goste, raspoređuju i dodjeljuju sobe, izdaju ključeve, pružaju informacije u vezi sa hotelskim uslugama, rade rezervacije soba, održavaju podatke o raspoloživim i slobodnim sobama i prezentuju račune troškova gostima koji napuštaju hotel i vrše naplatu.
Nivo vještina:
Poluvječan
Provjera plate
Zadaci i dužnosti
- Vođenje evidencije o raspoloživim - slobodnim sobama, rezervacijama i izdatim sobama
- Registrovanje prispjelih gostiju, izdavanje soba, provjeravanje kreditnog stanja klijenta i podjela ključeva od soba
- Davanje informacija o hotelskim uslugama i drugim uslugama koje stoje lokalno na raspolaganju
- Davanje informacija o slobodnom smještaju i rezervisanje soba
- Odgovaranje na zahtjeve gostiju u vezi sa uslugama održavanja soba i popravki, kao i na reklamacije
- Kontaktiranje sa službama održavanja soba i popravki po prijavi gostiju
- Bilježenje troškova i provjera računa gostiju za naplatu uz pomoć kompjuterizovanih i manuelnih sistema
- Primanje i slanje poruka lično ili putem telefona ili telefonske razvodne table
- Pregled obračuna troškova gostiju koji napuštaju hotel i naplaćivanje