Supervizori administrativnih poslova

Supervizori administrativnih poslova nadgledaju i koordiniraju aktivnosti radnika u rodu 4 Službenici za administrativne poslove.

Nivo vještina: Vešt

Zadaci i dužnosti

  • Koordiniranje, dodjeljivanje dužnosti i kontrolisanje rada službenika koji su angažovani na sljedećim dužnostima: obrada teksta, održavanje i vođenje dosijea, rad na telefonima i razvodnim tablama unos podataka, priprema publikacija na računaru i druge aktivnosti koje podrazumijevaju opšte kancelarijske i administrativne vještine
  • Uspostavljanje planova rada i procedura i koordinatorske aktivnosti sa radnim jedinicama i sektorima
  • Rješavanje problema u radu i pripremu i podnošenje izvještaja o napretku i drugih izvještaja
  • Obučavanje i instruktažu zaposlenih u vezi sa njihovim radnim dužnostima, procedurama bezbjednosti i politikom kompanije ili organizovanje obučavanja
  • Ocjenjivanje radnih performansi zaposlenih u saglasnosti sa propisima i davanje preporuka u vezi sa angažovanjem radnika
  • Pomoć pri zapošljavanju, intervjuisanju i izboru radnika
 
Loading...