Stručni saradnici za korisničku podršku informacionokomunikacione tehnologije

Stručni saradnici za korisničku podršku informaciono-komunikacione tehnologije (IKT) pružaju tehničku pomoć korisnicima direktno ili telefonom, elektronskom poštom ili drugim elektronskim sredstvima, uključujući dijagnostikovanje i rešavanje pitanja i problema sa softverom, hardverom, kompjuterskom perifernom opremom, mrežama, bazama podataka i internetom i davanje uputstva i podrške u razvoju, instaliranju i održavanju sistema.

Nivo vještina: Vešt

Zadaci i dužnosti

  • Odgovaranje na zahtjeve korisnika u vezi sa radom softvera ili hardvera u cilju rješavanja problema
  • Unošenje komandi i posmatranje funkcionisanja sistema da bi se obezbjedio pravilan rad i uočile greške
  • Instaliranje i obavljanje manjih popravki hardvera, softvera ili periferne opreme, na osnovu specifikacija konstrukcije ili instalacije
  • Nadgledanje svakodnevnog rada komunikacionih i kompjuterskih sistema
  • Postavljanje/pripremu opreme na kojoj će raditi zaposleni radnici, postavljanje i obezbjeđenje pravilne instalacije kablova, operativnih sistema ili odgovarajućeg softvera
  • Održavanje podataka o dnevnim komunikacionim transakcijama, problemima i aktivnostima koje su preduzete za njihovo rješavanje ili o operacijama instalacije
  • Simuliranje ili reprodukovanje tehničkih problema koje imaju korisnici
  • Konsultovanje uputstava, tehničkih priručnika i drugih dokumenata u cilju istraživanja i sprovođenja rešenja
  • Pomaganje programerima za aplikacije, razvijačima sistema i drugim ICT profesionalcima da razviju i testiraju ICT proizvode i usluge
 
Loading...