Stručni saradnici za korisničku podršku informaciono-komunikacione tehnologije (IKT) pružaju tehničku pomoć korisnicima direktno ili telefonom, elektronskom poštom ili drugim elektronskim sredstvima, uključujući dijagnostikovanje i rešavanje pitanja i problema sa softverom, hardverom, kompjuterskom perifernom opremom, mrežama, bazama podataka i internetom i davanje uputstva i podrške u razvoju, instaliranju i održavanju sistema.
        Nivo vještina:
        Vešt
      
    Provjera plate
Zadaci i dužnosti
- Odgovaranje na zahtjeve korisnika u vezi sa radom softvera ili hardvera u cilju rješavanja problema
 - Unošenje komandi i posmatranje funkcionisanja sistema da bi se obezbjedio pravilan rad i uočile greške
 - Instaliranje i obavljanje manjih popravki hardvera, softvera ili periferne opreme, na osnovu specifikacija konstrukcije ili instalacije
 - Nadgledanje svakodnevnog rada komunikacionih i kompjuterskih sistema
 - Postavljanje/pripremu opreme na kojoj će raditi zaposleni radnici, postavljanje i obezbjeđenje pravilne instalacije kablova, operativnih sistema ili odgovarajućeg softvera
 - Održavanje podataka o dnevnim komunikacionim transakcijama, problemima i aktivnostima koje su preduzete za njihovo rješavanje ili o operacijama instalacije
 - Simuliranje ili reprodukovanje tehničkih problema koje imaju korisnici
 - Konsultovanje uputstava, tehničkih priručnika i drugih dokumenata u cilju istraživanja i sprovođenja rešenja
 - Pomaganje programerima za aplikacije, razvijačima sistema i drugim ICT profesionalcima da razviju i testiraju ICT proizvode i usluge