Organizatori konferencija i drugih događaja

Organizatori konferencija i drugih događaja organizuju i koordiniraju usluge za konferencije, skupove, događaje, funkcije, bankete i seminare.

Nivo vještina: Vešt

Zadaci i dužnosti

  • Promociju skupova, konvencija i komercijalnih izložbi potencijalnim klijentima
  • Odgovaranje na upite u vezi sa uslugama koje se pružaju i troškovima iznajmljivanja prostora i opreme, keteringa i drugih usluga
  • Sastanke sa klijentima da bi se prodiskutovale njihove potrebe i opisivanje paket-opcija koje bi zadovoljile takve potrebe
  • Usluge organizovanja i koordinisanja, kao što su obezbjeđenje prostorija, keteringa, displeja, audio-vizuelne i kompjuterske opreme, smještaja, transporta i društvenih događaja za učesnike, logistički aranžmani za prezentere
  • Organizovanje registracije učesnika
  • Ugovaranje vrste i troškova usluga koje se pružaju u okvitu budžeta
  • Nadgledanje rada izvođača radova i izvještavanje o izmjenama naručenih poslova
 
Loading...